zondag 20 mei 2012

Het laatste bericht...

Hooi, vandaag iets minder leuk nieuws. De blog stopt. Er kwamen steeds geen followers en het werd niet meer en ik had er zelf ook niet zo veel zin meer in en ik heb natuurlijk school. Dus... Ik vind dat ik het uit eindelijk nog best lang het vol gehouden en ik vind het ook heel erg jammer voor de vaste followers maar ja... ik denk echt dat ik er mee stop. Maar niet getreurd ik weet zeker dat ik later over een paar jaar wel weer een blog zal gaan beginnen haha dus houd de naam Imèr goed in je hoofd haha.

Nou, maar om het vandaag nog een beetje leuk af te sluiten heb ik een fantastische DIY gevonden over hoe jij bikini's op je eigen nagels kan doen. Leuk toch? Haha. Nou maar dit was het dan al weer voor deze blog, Ik hoop echt dat jullie deze blog leuk hebben gevonden en als jullie nog tips of vragen hebben kan je dat altijd sturen naar hsstrik@gmail.com. Dus heb je ooit nog een vraag kan je altijd nog naar dat e-mail adres gaan.



Xoxo
En heel erg veel succes in je verdere leven! 

1 opmerking:

  1. Awh.. nee toch?
    Ik vond je blog GEWELDIG!
    Wat je allemaal schreef vond ik echt heel erg leeeuk! <33
    Jammer dat je stopt.. :(
    Ik hoop dat je snel weer veder gaat, want je had echt gevoel voor fashion!

    Liefs,
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen