vrijdag 4 mei 2012

De Verborgen Sleehak

Hooi people! Misschien heb jij ze al wel gezien. Langzamerhand dragen steeds meer mensen deze schoenen en je ziet ze ook steeds vaker in de winkels liggen. De "verborgen" sleehak. Denk jij nu: 'HUh? Wat is dat?'. Lees dan snel verder!

Om het heel simpel te houden: de verborgen sleehak is een soort sneaker (maar kunnen volgens mij ook andere soort schoenen zijn) met een sleehak erin die toch niet heel erg opvalt. Dus je loopt dan op een sleehak maar het lijkt op een sneaker. Tja... ik vind het zelf ook maar raar. Je zou eerder verwachten dat ze de hak er juist uitdeden en dat het gewoon sneaker's waren alleen het lijkt van de buitenkant alsof ze sleehakken zijn. Dat zou ik persoonlijk wat fijner vinden, haha. Niet meer die stomme zere voeten na het lopen. Maar ja... misschien over een tijdje komen die ook wel.

Maar hoe combineer je nou deze soort sneaker? Het leuke er aan is, is dat het lijkt op een sneaker maar omdat er een sleehak in zit krijg je toch dat mooie elegante gevoel terug van die mooie sleehak. Maar helaas betekend dat niet dat je deze sneaker's in een keer onder een jurk aan kunt doen. Nee, dat beeld zie ik nog niet echt voor me. Maar natuurlijk heb je ook leuke jurkjes die er wel bij passen maar ik geef al tip dat je erg op moet passen welk jurkje je bij de schoenen koopt (als je een jurkje wil kopen).

Wat wel heel erg leuk staat is natuurlijk die stoere skinny. Deze skinny geeft nog meer elegantie en maakt de outfit heel mooi. Je kan hiermee wel heel erg verschillen van broeken. Bijvoorbeeld een leren lak broek, dieren print, stipjes, vierkantjes enz. Je kan van alles bedenken. De schoenen zijn ook al in zoveel kleuren dat alles mogelijk is met deze nieuwe schoenen.

Je moet dus ook gewoon denken dat het gewoon sneaker's zijn. Dus waarbij jij je sneaker's zou dragen daar kan je nu ook deze verborgen sleehakken onder dragen.

Als je ze wilt kopen heb ik eerlijk gezegd geen idee waar je ze kunt kopen. Ze zeggen dat je ze bij de Nike winkels kunt kopen maar ik heb even rond geneuzeld op de site en heb nog niks gevonden. Dus helaas. Maar ze zijn er sowieso ik zag ze namelijk laatst in een winkel. Ik denk zelf ook dat Sasha ze misschien wel krijgen het zijn ook gewoon typische Sasha schoenen. En anders moet je via de naam:  Isabel Marant, zoeken.

Nou dit was het weer voor vandaag. Ik hoop dat je het leuk vond en tot de volgende keer!


Xoxo


1 opmerking:

  1. ik heb ze zelf ook. oorspronkelijk zijn ze van Isabel markant (die je op de foto's ziet) maar het idee is niet van haar zelf. Ik zelf heb een neppe versie gekocht in Amsterdam voor 50,- bij alisa. Ik ben er iniedergeval helemaal weg van!

    BeantwoordenVerwijderen